Dla najemców garaży
- ZGN – Warszawa
- Dla najemców garaży

Zasady najmu garaży i stanowisk postojowych regulują te same przepisy i akty prawne, które dotyczą lokali użytkowych.
Chcesz wyremontować garaż? Pamiętaj, że musisz wystąpić o zgodę do ZGN!
Część udokumentowanych nakładów, którą poniosłeś/poniosłaś na prace trwale podnoszące wartość lokalu, może zostać rozliczona w trakcie stosunku najmu lub już po jego zakończeniu. Do wniosku w tej sprawie musisz dołączyć zgodę ZGN Śródmieście na wykonanie prac remontowych, kosztorysy powykonawcze i oryginały faktur.
Więcej informacji na temat procedury uzyskania zgody oraz niezbędne wzory dokumentów znajdziesz na stronie: Porozumienia remontowe – lokale użytkowe
1) Sprawdź, jakie możesz wprowadzić zmiany warunków najmu w trakcie trwania umowy. Reguluje to Zarządzenie Prezydenta m.st. Warszawy nr 136/2020 z 5 lutego 2020 r. Zachęcamy do zapoznania się z jego treścią.
2) Prześlij wniosek z proponowanymi zmianami warunków umowy najmu na adres mailowy: kancelaria@zgn.waw.pl
3) Wnioski dotyczące zmiany warunków najmu (np. zmiana strony umowy, rodzaju działalności, wcześniejsze rozwiązanie umowy zawartej na czas oznaczony), rozpatruje Zarząd Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy. Podejmuje on decyzję w formie stosownej uchwały. Następnie, w oparciu o podjęte uchwały, w ZGN przygotowujemy dokumenty do podpisu przez Najemcę i Wynajmującego.
Masz pytania? Odpowiedzą na nie pracownicy Działu Lokali Użytkowych, tel. 22 33-66-124, e-mail: LU@zgn.waw.pl
Data publikacji: 2020-02-25 10:28
Data ostatniej aktualizacji: 2020-10-14 12:57
Udostępniający: Rafał Justyński