Zaloguj do eBOK
  • Dostępność
  • A-
  • A+
  • Zmień kontrast strony:
    Wyczyść

    eBOK

    Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK to darmowa aplikacja dla Najemców lokali użytkowych i mieszkalnych.

    Zapewnia ona dostęp do: 

    • kartoteki konta;
    • e-faktur za lokal użytkowy;
    • informacji o opłatach za lokal mieszkalny.

    Dlaczego warto korzystać z e-BOK? 

    • Rachunki zawsze dostajesz na czas – otrzymujesz e-fakturę lub korekty faktur już dzień po ich wystawieniu.
    • Nie musisz gromadzić papierowych dokumentów – wszystkie faktury masz w jednym miejscu.
    • Dostęp do faktur masz o dowolnej porze i z każdego miejsca, gdzie działa internet.
    • Dbasz o środowisko.
    • Możesz łatwo sprawdzić saldo swojego konta.

    Jak założyć konto w e-BOK?

    1. Pobierz wniosek.
    2. Skan (lub zdjęcie) wypełnionego i podpisanego wniosku prześlij na adres e-mail: kancelaria@zgn.waw.pl 
    3. W odpowiedzi otrzymasz indywidualny kod do konta internetowego. 
    4. Zaloguj się do konta za pośrednictwem strony internetowej www.zgn.waw.pl, zakładka eBOK lub bezpośrednio pod tym linkiem ( https://ebok.zgn.waw.pl/srodmiescie/ )
    5. Przy pierwszym logowaniu zmień hasło na własne.

    Odzyskiwanie dostępu do konta  e-BOK

    Są dwa sposoby na odzyskiwanie dostępu do konta:

    1.  Za pomocą adresu poczty elektronicznej podanego przy zakładaniu konta e-BOK
    2.  Za pomocą danych identyfikacyjnych (ID logowania, ID lokalu, Nr PESEL)

     

     

    Zaloguj do eBOK

    Data publikacji: 2020-02-25 10:32
    Data ostatniej aktualizacji: 2021-05-25 6:54 am
    Data utworzenia strony:
    Udostępniający: Rafał Justyński