Zaloguj do eBOK
  • Deklaracja dostępności
  • A-
  • A+
  • Zmień kontrast strony:

    Wyczyść

    eBOK

    Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK to darmowa aplikacja dla Najemców lokali użytkowych i mieszkalnych.

    Zapewnia ona dostęp do: 

    • kartoteki konta;
    • e-faktur za lokal użytkowy;
    • informacji o opłatach za lokal mieszkalny.

    Dlaczego warto korzystać z e-BOK? 

    • Rachunki zawsze dostajesz na czas – otrzymujesz e-fakturę lub korekty faktur już dzień po ich wystawieniu.
    • Nie musisz gromadzić papierowych dokumentów – wszystkie faktury masz w jednym miejscu.
    • Dostęp do faktur masz o dowolnej porze i z każdego miejsca, gdzie działa Internet.
    • Dbasz o środowisko.
    • Możesz łatwo sprawdzić saldo swojego konta.

    Jak założyć konto w e-BOK?

    1. Pobierz wniosek.
    2. Skan (lub zdjęcie) wypełnionego i podpisanego wniosku prześlij na adres e-mail: kancelaria@zgn.waw.pl 
    3. W odpowiedzi otrzymasz indywidualny identyfikator logowania i hasło startowe do konta internetowego. 
    4. Zaloguj się do konta za pośrednictwem strony internetowej www.zgn.waw.pl, zakładka eBOK lub bezpośrednio pod tym linkiem ( https://ebok.zgn.waw.pl/srodmiescie/ )
    5. Przy pierwszym logowaniu zmień hasło na własne.

    Odzyskiwanie dostępu do konta  e-BOK

    W celu odzyskania dostępu do konta, zresetowania hasła lub innych zagadnień technicznych dotyczących e-bok’a prosimy o wysłanie wiadomości z konta e-mail przypisanego do kontaktu na adres e-mail: ebok@zgn.waw.pl 

    Wiadomość powinna zawierać:

    1. Nazwę Podmiotu
    2. Nr identyfikacyjny e-bok ewentualnie nr identyfikacyjny lokalu
    3. Dane osoby do kontaktu oraz numer telefonu do kontaktu
    4. Krótki opis problemu

     

     

    Zaloguj do eBOK

    Data publikacji: 2020-02-25 10:32
    Data ostatniej aktualizacji: 2022-01-25 11:58 am
    Data utworzenia strony:
    Udostępniający: Rafał Justyński