eBOK
- ZGN – Warszawa
- eBOK

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK to darmowa aplikacja dla Najemców lokali użytkowych i mieszkalnych.
Zapewnia ona dostęp do:
- kartoteki konta;
- e-faktur za lokal użytkowy;
- informacji o opłatach za lokal mieszkalny.
Dlaczego warto korzystać z e-BOK?
- Rachunki zawsze dostajesz na czas – otrzymujesz e-fakturę lub korekty faktur już dzień po ich wystawieniu.
- Nie musisz gromadzić papierowych dokumentów – wszystkie faktury masz w jednym miejscu.
- Dostęp do faktur masz o dowolnej porze i z każdego miejsca, gdzie działa Internet.
- Dbasz o środowisko.
- Możesz łatwo sprawdzić saldo swojego konta.
Jak założyć konto w e-BOK?
- Pobierz wniosek.
- Skan (lub zdjęcie) wypełnionego i podpisanego wniosku prześlij na adres e-mail: kancelaria@zgn.waw.pl
- W odpowiedzi otrzymasz indywidualny identyfikator logowania i hasło startowe do konta internetowego.
- Zaloguj się do konta za pośrednictwem strony internetowej www.zgn.waw.pl, zakładka eBOK lub bezpośrednio pod tym linkiem ( https://ebok.zgn.waw.pl/srodmiescie/ )
- Przy pierwszym logowaniu zmień hasło na własne.
Odzyskiwanie dostępu do konta e-BOK
W celu odzyskania dostępu do konta, zresetowania hasła lub innych zagadnień technicznych dotyczących e-bok’a prosimy o wysłanie wiadomości z konta e-mail przypisanego do kontaktu na adres e-mail: ebok@zgn.waw.pl
Wiadomość powinna zawierać:
- Nazwę Podmiotu
- Nr identyfikacyjny e-bok ewentualnie nr identyfikacyjny lokalu
- Dane osoby do kontaktu oraz numer telefonu do kontaktu
- Krótki opis problemu

Do pobrania
Data publikacji: 2020-02-25 10:32
Data ostatniej aktualizacji: 2022-01-25 11:58 am
Data utworzenia strony:
Udostępniający: Rafał Justyński