Zaloguj do eBOK
  • Dostępność
  • A-
  • A+
  • Zmień kontrast strony:
    Wyczyść

    Skargi i wnioski

    Chcesz:

    • zgłosić sprawę, którą powinniśmy się zająć?
    • złożyć skargę związaną z funkcjonowaniem ZGN lub obsługą najemców?
    • zgłosić wnioski, które powinniśmy wziąć pod uwagę w naszych działaniach?

    Prosimy o kontakt z Działem Kontroli Wewnętrznej i Skarg ZGN lub z Kierownikami Administracji Domów Komunalnych.

    Skargi i wnioski możesz przekazywać w każdej formie: telefonicznie (tel. 22 33-66-132), korespondencyjnie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub mediów społecznościowych, osobiście.

    Odpowiedź otrzymasz w formie pisemnej lub ustnej (w zależności do formy zgłoszenia) – tak szybko, jak to możliwe.

    Każdej skardze lub wnioskowi nadawany jest indywidualny identyfikator, który umożliwia odnalezienie zgłoszenia w stosownym rejestrze.

    Ważne!

    Jeśli skargi złożone telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail/ mediów społecznościowych mają trafić do rejestru, wymagają one potwierdzenia na piśmie w ciągu 7 dni oraz muszą zawierać imię, nazwisko i adres. Jeśli te warunki nie zostaną spełnione, zajmiemy się sprawą – ale potraktujemy ją jako interwencję, bez wpisu do rejestru.

    Spotkania z Dyrektorem lub Zastępcami

    Jeśli chcesz spotkać się z Dyrektorem ZGN lub Zastępcami Dyrektora w sprawach skarg i wniosków, możesz to zrobić w każdy poniedziałek.

    Konieczne jest jednak wcześniejsze umówienie się za pośrednictwem Sekretariatu lub Działu Kontroli Wewnętrznej i Skarg,
    tel. 22 33-66-132.

    Data publikacji: 2020-02-25 10:32
    Data ostatniej aktualizacji: 2021-03-23 06:47
    Udostępniający: Rafał Justyński