Skargi i wnioski
- ZGN – Warszawa
- Skargi i wnioski

Chcesz:
- zgłosić sprawę, którą powinniśmy się zająć?
- złożyć skargę związaną z funkcjonowaniem ZGN lub obsługą najemców?
- zgłosić wnioski, które powinniśmy wziąć pod uwagę w naszych działaniach?
Prosimy o kontakt z Działem Kontroli Wewnętrznej i Skarg ZGN lub z Kierownikami Administracji Domów Komunalnych.
Skargi i wnioski możesz przekazywać w każdej formie: telefonicznie (tel. 22 33-66-132), korespondencyjnie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub mediów społecznościowych, osobiście.
Odpowiedź otrzymasz w formie pisemnej lub ustnej (w zależności do formy zgłoszenia) – tak szybko, jak to możliwe.
Każdej skardze lub wnioskowi nadawany jest indywidualny identyfikator, który umożliwia odnalezienie zgłoszenia w stosownym rejestrze.
Ważne!
Jeśli skargi złożone telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail/ mediów społecznościowych mają trafić do rejestru, wymagają one potwierdzenia na piśmie w ciągu 7 dni oraz muszą zawierać imię, nazwisko i adres. Jeśli te warunki nie zostaną spełnione, zajmiemy się sprawą – ale potraktujemy ją jako interwencję, bez wpisu do rejestru.
Spotkania z Dyrektorem lub Zastępcami
Jeśli chcesz spotkać się z Dyrektorem ZGN lub Zastępcami Dyrektora w sprawach skarg i wniosków, możesz to zrobić w każdy poniedziałek.
Konieczne jest jednak wcześniejsze umówienie się za pośrednictwem Sekretariatu lub Działu Kontroli Wewnętrznej i Skarg,
tel. 22 33-66-132.
Data publikacji: 2020-02-25 10:32
Data ostatniej aktualizacji: 2021-03-23 06:47
Udostępniający: Rafał Justyński